SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Monday, 2 April 2012

KAROK DIHUJUNG MINGGU




Ala-ala tiga suara gitu.....

Terbaring,tertiarap,tertonggeng dan macam-macam gaya ada sekarang ni.... ehhhhhhhhh...bulan tengah kerja lah sekarang ni,bila masa pulak nak terbaring. Curi tulang sebentar bolehkan....kan..kan...kan... Ok ni cerita minggu lepas sebenarnya,tapi baru sekarang nak hebohkan satu pelusuk alam...hahaha... sory lambat sikit kawan-kawan sebab banyak sangat kerja yang perlu dilakukan. Minggu lepas pagi-pagi lagi kita orang dah serbu plaza alam sentral pergi karok..kedai-kedai pun belum bukak lagi..adalah dalam pukul 10 kita orang dah terpacak dekat sana... Bukan apa dah lama sangat tak lepaskan tension dengan member-member rumah.

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment