SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Sunday, 18 March 2012

UBAT MILO


Sihat sebelum sakit, kaya sebelum miskin,pas tu korang sambung lagi ok...hehehe. Kita manusia bila sakit pergi klinik...haiwan pun kalau sakit pergi klinik juga untuk mendapatkan rawatan... Nak kata baru tak adalah, nak kata lama tidak lah... hehe..baru-baru ini my cat milo jatuh sakit, tak adalah sakit teruk cuma kena cirit birit. Demi kucing kesayangan semua sanggup buat walaupun mengeluarkan duit yang banyak, kos perubatanya juga lagi mahal dari kita manusia tau.


dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment