SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Wednesday, 2 November 2011

SweeT Mem0rieS ConTest by Mimie



Korang klik je dekat banner tu kalau nak join

Hari ni eda nak join lagi satu contents iaitu sweet memories contest by mimie... Contents ni merupakan contents menceritakan tentang kenangan terindah korang. Jom kita lihat kenangan terindah bulan...

 Apa yang korang buat ni sampaikan baldi pun masuk dalam kepala si syakila....hehehe.. Time ni tengah malam selepas detik pukul 12 malam sebabnya kita orang buat party birthday member bulan iaitu Tmeng...hehe..yang paling kelakar sekali bulan kena lari satu taman untuk kenakan si tmeng ni.. dah lah bulan lari dengan tak pakai selipa,pas tu dengan seluar tidur warna pink lagi gitu..hehehe.. Kawan-kawan bulan pulak dia orang siap buat air santan campur dengan air ayam yang dibiarkan beberapa hari.. Pehhhhhhhhhhhhh dia punya bau jangan cakaplah..wangi lagi bau kambing. Halaman rumah jangan cakaplah...nasib baik rumah kita orang paling tepi sekali.... Comelkan.. Muahhhhhh



dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

9 comments:

  1. kalau menang aku nak sikit coz de gambar aku sekali..haha..rindu wei nak bt birthday prank

    ReplyDelete
  2. haha lawak2..memang kenangan terindah kan bila bersama2 dgn bff :)thanks join dear..gudluck keyh~

    ReplyDelete
  3. mimie,sy dh letak...

    kembang semangkuk suka2 ko je...hahaha sengal punya lat... aku pun rindu gak...

    ReplyDelete
  4. hye.. kite follow awak dari contest yang sama.. rajin2 kunjung blog saya yer... n follow me back.. nice blog... suker..

    ReplyDelete
  5. tq fara,,sbb singgah ke blog bulan...bulan follow blog fara balik..

    ReplyDelete
  6. salam ukhwah....

    saya dari segmen yg sama , datang menterjah meninggalkn jejak :)

    ReplyDelete
  7. hai...nice to meet you...saya dtg dri contest yg sama :)

    nice pic...good luck :)

    ReplyDelete