SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Saturday, 15 October 2011

KENALAN KAWAN-KAWAN

Nurul syakila bte azman
28 may 1989
Nama manja kila lat atau kilat.
Orangnay bersuara besar,suka menjerit macam kilat sebab tu orang panggil kilat.
Bertubuh besar, paling besar dari adik beradiknya.terlebih kasih sayang katenya.putih, anak ke tiga.
Mempunyai segulung diploma in Mass Communication university Selangor (unisel).
Sentiasa membantu bulan dan teman yang setia. Pegawai penyiasatan peribadi bulan hahaha teman serumah dekat sek 7,satu bilik satu tilam satu bantal satu selimut. Sekarang dah duduk rumah sendiri tapi tetap sentiasa berjumpa dekat kedai makan dia. Anak tauke kedai mkn.( dtg mkn free) hehe


Siti aminah bte sidek
27 oktober1987
Nama manja chot,sbb dia suka makan siput sedut.
Orgnya suka membebel,kelang kabut, suka senyum.
Orgnya kecik molek. Sentiasa on diet,takut kepada gemuk.
Teman serumah sehingga kini dekat sek 7.
Mempunyai anak seramai 2 ekor (anak arnab)
Mempunyai diploma seni reka grafik dkt unisel dan skrng ni sdng menyambung pelajaraan drgee dlm bidang yg sme. Dia banyak membantu dlm grafik. Kelebihan sanggup melayan kerenah bulan.


Fasha adila
26 disember1988
Nama manje adila,fasha,nenek( sebab dia mcm nenek) gurau je..
Orgnya lembut dan mempunyai tahi lalat yg comel dibawah mulut.
Teman serumah sehingga kini dkt sek 7 dan teman sebilik.


Nurul rosmalailis bte ramli
14 june 1989
Nama manje elis orgnya bertubuh besar tpi comel. Orgnya garang dan suka bergurau kasar.
Mempunyai  diploma sain kesihatan dkt unisel.
Teman serumah juga dekat sek 7,satu bilik satu katil satu bantal satu selimut sme dgn syakila. sekarang ni duduk rumah sendiri.


Nurul izzati hazirah
Nama manja tmeng orgnya kecik warna kulit biasa2..hehe
Teman serumah dan teman satu bilik sebelum pindah bilik lat dan elis sbb dia pindah sbb dpt smbung belajr dkt Melaka.

Yusni hasyarah bte yusni ariff
24 disember 1989
Nama manja donet, adira. Orangnya comel dan suka ala-ala 60an…cute…
Teman satu rumah dan satu bilik selepas elis dan lat pindah. Mempuyai diploma seni reka grafik.
Orangnya periang dan ala-ala manja gitu..hehe…


Ini lah sebahagian dari kawan baik bulan sehingga kini, walaupun di awal perkenanlan yg singkat itu tidak mempunyai halangan utk mengenal lebih rapat sesame sendiri.  



dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment