SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Tuesday, 9 August 2011

AKU TIDAK KESEORANGAN


Allhamdulilah itu sahaja yang aku mampu ungkapkan sekarang ini, sebab allah maha mengetahui isi hati aku ini. Ia tidak membenarkan aku keseorangan di bulan yang mulia ini, Ia sentiasa berada disamping aku sepanjang kehidupan ini. Selain itu dibulan yang mulia ini juga aku sentiasa ditemani oleh insan tersayang. Sepanjang bulan ramahdan ini kami sentiasa berbuka bersama-sama dan juga tidak dilupakan apabila time untuk bersahur kami juga bersama. Macam masyarakat lain jugalah kami tidak ketinggalan pergi ke bazar bersama-sama untuk menikmati judah berbuka puasa. 

Pada mulanya dihati ini terdetik sayu apabila bulan yang mulia ini bakal tiba,aku akan menyabutnya keseorangan diri,tetapi rupanya sangkaan aku itu tidak benar berlaku kepada diri aku. Sebelum kedatangan bulan yang mulia ini aku sudah ditemani oleh insan yang disayangi. Sekali lagi aku mengucapkan allhamdulilah kepada yang maha ilahi. Selain itu juga kehidupan aku lebih jauh baik dari dulu dan dilimpahi rezeki yang baik, apa yang selama ini berlaku ia membawa ikhmah yang baik kepada diri aku dan apa yang berlaku itu mempunyai sebab ia berlaku dan aku menerimaanya dengan hati yang tenang dan terbuka.

Yang paling tidak boleh dilupakan dan baru sahaja perkara ini terjadi pada hari ini, aku dan insan tersayang sudah pergi shopping untuk berhari raya. Awal gilakan kita orang pergi shopping, dari pukul 3 sampailah pukul 9 lebih baru kita orang pulang. Yang paling kesian insan tersayang yang kena membawa beg-beg shopping, kalau satu dua tidak apa,ini lebih dari lima beg shopping. Macam biasalah tempat bulan bershopping dekat sunway pyramid . Itu pun kita orang tidak habis lagi shopping tau, kita orang baru sahaja shopping baju, belum lagi shopping kasut,seluar dan yang lain-lain barang. Itulah kalau kita orang shopping sekali gus entahlah berapa banyak agaknya beg-beg shopping yang kita orang nak kena anggkut.


Tengok tu my hubby sedang memilih baju


Wah tengok tu masing-masing sedang bergaya dengan beg shopping nye.


dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment