SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Sunday, 7 August 2011

AKU HANYA MAMPU TERSENYUM


Tidak mampu untuk berkata-kata pada masa itu, aku hanya mampu tersenyum apabila melihat diri mu wahai insan. Engkau juga bergitu hanya mampu tersenyum apabila melihat diri ku ini. Setelah sekian lama aku tidak melihat diri mu,aku bagai tidak percaya yang aku mampu lagi untuk tersenyum dan engkau pun begitu terhadap diri ku ini. Aku berharap senyum ini masih dapat bertahan sampai bila-bila dan engkau juga begitu terhadap senyuman itu.

Aku tidak dapat mengeluarkan kata-kata terhadap diri mu,kerana aku begitu tidak percaya dengan apa yang terjadi. Begitu juga dengan engkau yang tidak dapat berkata-kata terhadap diri ku ini.

Senyuman di diri ku ini akan sentiasa mengsinari kebahagian hidup aku dan engkau wahai insan.



dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

2 comments:

  1. ape yg ko mengarut ni wooii?
    aku nmpk gmpr ko kat genting tu..
    hahahahahaha...
    tak boleh bla..

    ReplyDelete