SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Sunday, 17 July 2011

NASI LEMAK


 RM 1.50 AND RM 0.30
Apa hal tiba-tiba ni bulan sebut pasal harga ni,pas tu titlenye pulak nasi lemak. Ada kena mengena ke bulan ?
Mesti lah ada...ni apa yang terjadi semalam time bulan kerja diantara bulan,kawan-kawan dan bos-bos bulan.
Time tu kita orang nak makan,tiba-tiba bos dari tepi kita orang boleh cakap,wei eda kau punya rm 1.50 dan kau ina rm 0.30....hahahaha..Bos apa ni bos cakap macam tu,mengarut je lah...hahaha..
Nasi lemak & harga tu biarlah bulan dan teman-teman bulan yang tahu,bagi korang yang faham apa maksud bulan tu diam-diam je tau..hehehe..memang lawak and happing time kerja. Bos memang nakal sangat-sangat tau.

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment