SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Wednesday, 15 June 2011

SELESAI AKHIRNYA

Alhamdullah selesai juga segmen cerita bulan di madinah. Sampai enam segmen,banyak tu....
Dari cerita cinta ku di madinah dan yang terakhir di suasana jual beli kurma.
Cerita ni tak habis lagi sebenarnya,banyak lagi bulan hendak kongi dengan korang,ni bulan memberitahu yang episod di madinah sudah selesai. Selepas ni bulan nak sambung lagi cerita bulan dekat mekah pulak. 
Sekarang ni pun bulan dan mula sibuk semula dengan aktiviti bulan,tapi bulan tidak akan tinggalkan kekasih hati ni lagi. Cukuplah tempoh hari bulan tinggalkan begitu lama. Bulan depan,bulan dengan kekawan bulan akan ke perlis,sebab kawan bulan berkahwin. Wah seronoknya dapat pergi perlis,sebab bulan tak pernah pergi perlis lagi. Sambil-sambil jalan-jalan tu mestilah ada bawak balik buah tangan kan....itu dah menjadi kewajipan bagi seseorang. Ok lah nanti bulan depan bulan akan berkongsi cerita dengan korang pasal bulan dekat perlis,tunggu tau kalau nak tahu. Sekarang ni bulan nak berkongi cerita bulan dekat mekah pulak.

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment