SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Saturday, 12 March 2011

TERIMA KASIH

terima kasih sangat-sangat dekat korang.
tu sahaja yang aku mampu ucapkan dan terkeluar dari mulut ni.
hanya allah sahaja yang mampu balas jasa baik korang.
terima kasih lagi sekali sebab sanggup tolong dan bagi aku semangat untuk teruskan hidup ni,
kalau korang tak ada,tak tahulah apa yang terjadi dekat aku ni.
memang sakit sangat diri ni nak menepuh dugaan ni korang.
aku pun tak sangka dia sanggup buat aku macam tu sekali,sumpah aku tak tahu dia sejahat tu.
aku pun tak tahu apa salah aku dekat dia sampai dia buat aku sekejam itu sekali.
aku tidak kesah kalau dia tinggalkan aku sebab dia tak sayang dan cintakan aku,tapi dia tinggalkan aku dengan pelbagai masalah. padahal masalah tu masalah dari dia,ni dia tinggalkan aku terkontang kanting sorang-sorang.samapi sekarang dia tak ada content aku,malah dia terus tukar no telefon adalah. macam-macam aku buat untuk dia,tapi dia sikit pun tidak pernah nak menghargai pengorbanan aku ni. sumpah aku cakap aku memang sayang dekat dia. mana taknye dia first love aku. tapi apa yang terjadi ni tiba-tiba terus ada wujud rasa benci sangat-sangat pada dia.kekadang tu sampaikan semua kaum lelaki aku tidak percaya dan benci sangat-sangat.sekarang ni aku tak tahu nak menepuh dan berdepan degan family aku macam mana,aku tak sanggup nak lukakan hati orang tua aku.selama ni dia orang ikut sahaja cakap aku dan penuhi permintaan aku. mungkin lepas ni dia orang tahu pasal ni mngkin kehidupan aku tidak seperti dulu. dah naik serabut dan tension sangat-sangat sekarang ni,cuma aku tak tunjuk aje dekat korang semua. aku cuba gak buat seperti biasa,bergurau,gelak ketawa. bagi aku tu sahaja jalan yang boleh buat aku tidak rasa tertekan.sekarang ni jalan penyelesaian tu dah ada cuma terletak pada diri aku sahaja nak lakukannye atau tidak. jalan tu akan membuatkan masa depan dia gelap terus. tapi aku kena juga tabahkan hati dan keringkan hati ni. eda jangan ada wujud belas kasihan pada orang yang dah buat kita merana.
kau boleh buat eda,semua orang ada dekat belakang kau untuk membantu kau.

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment