SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Thursday, 31 March 2011

HAFIFI LATIF

 Budak lelaki ni bernama mohd hafifi bin abd latif,umurnya 22 tahun sebaya dengan aku. Dia ni kawan aku dari sekolah, orangnya poyo sikit hehehe, tak adalah dia tak poyo pun tapi mulut je kepoh sikit macam perempuan. Tu semua tak penting,yang penting dia baik. Dia lah kawan baik aku buat selama-lamanya...hehehe

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment