SELAMAT DATANG KE GLAMOURMOON..... FAHMI & EDA

Saturday, 12 March 2011

BLOG BARU

blog baru bulan!!!
blog lama mana pergi ?
ni blog baru aku,kenapa aku buat blog baru,sebabnya aku nak mulakan kehidupan baru dan bukak cerita baru dalam hidup ni. blog lama aku tu ada sahaja cuma tidak lagi digunakan. biarkan ia sahaja dan dijadikan kenangan dalam hidup ni. harap--harap selepas ni semuanya baik sahaja dan aku kena berhati-hati.
blog baru aku ni juga hanya kawan-kawan rapat sahaja yang tahu. aku tak nak dah macam-macam orang buruk-burukan aku dalam laman web ni. penat sangat-sangat nak menghadapinya.
selain itu juaga,blog aku ni hanyalah ceritatera kisah tentang aku dia dan kamu sahaja.
kawan-kawan di blog lama aku,nanti aku follower korang balik.
rindu sangat-sangat dengan korang.
ni aku lepaskan gian aku dekat blog malam tadi sampai aku tak tidur malam,pukul 7 tadi baru aku tidur. hahaha gelak aje eda ni,padahal tidur tu eda paling sayang sekali nak tinggalkan. mana taknya dah aku ni kaki tidur,pantang nampak bantal.letak sahaja kepala terus terlelap.ni pukul 12 dah bangun sebab nak keluar gi kL sebentar dengan dia. opps dia !!! siapa dia tu eda ? dia tu biarlah menjadi rahsia dulu,cuma kawan-kawan rapat sahaja yang mengenali siapa dia itu. ni sebelum nak keluar sempat lagi update blog.

dah baca ke,terima kasih tau sebab sudi membaca dan singgah ke blog kami

No comments:

Post a Comment